Salland Zakelijk gaat verder als Sallands Ondernemers Magazine

SallandsOndernemersMagazine_Facebook_Profielfoto

SOM wil informeren en ook graag steen in vijver gooien

De naam Salland Zakelijk verdwijnt van de regionale bladenmarkt. Dat hebben de bedrijven N35 Media en Eyecatcher Communicatie uit Heino besloten nadat ze het zakelijke tijdschrift enkele maanden geleden hebben overgenomen van uitgever Jos Tielbeke. “Het blad krijgt een totaal andere uitstraling en dat maakt het volgens ons noodzakelijk om het ook een nieuwe naam te geven: Sallands Ondernemers Magazine. Of zoals het kortweg zal gaan heten: SOM”, stellen de nieuwe uitgevers Martijn Jansman (N35 Media) en Rudi Buitenkamp (Eyecatcher Communicatie) vol trots.

Het duo is druk in de weer om de eerste uitgave van SOM, die op vrijdag 27 oktober moet verschijnen, in de steigers te zetten. Het belangrijkste verschil met voorganger Salland Zakelijk is dat het nieuwe tijdschrift enerzijds wil informeren, maar ook graag de steen in de vijver wil gooien. “Dat betekent dat we de ondernemer in Salland op de hoogte houden van ontwikkelingen in het regionale bedrijfsleven, maar hem/haar tegelijk ook willen prikkelen en uitdagen. Met niet alleen commerciële verhalen over de producten of diensten van een bedrijf, maar ook lekker leesbare en bijzondere rubrieken”, vertellen media-adviseur Jansman en hoofdredacteur Buitenkamp. Om een tipje van de sluier op te lichten, geven de twee aan dat iedere uitgave een knallende coverstory krijgt met een prominent uit de regio of het land die zijn of haar licht over het Sallandse ondernemersklimaat laat schijnen. Tevens zijn er rubrieken die de succesfactor van een ondernemer beschrijven, welke valkuilen een startende ondernemer heeft overwonnen en wat een ondernemer in de spaarzame vrije tijd doet om zijn/haar hoofd schoon te maken.

Jansman en Buitenkamp weten uit ervaring dat er ook in de tijd van snelle, sociale media nog steeds behoefte is aan een zakelijk tijdschrift dat eens in het kwartaal verschijnt en de diepte ingaat. De zakelijke partners beseffen tegelijkertijd dat je tegenwoordig niet kunt volstaan met één medium. “SOM wordt zoals het zo mooi heet crossmediaal in de markt gezet. Met een up to date website met filmpjes, sociale media als Facebook, Twitter en Instagram is het de bedoeling dat we het platform voor de Sallandse ondernemer worden. En in de nabije toekomst hebben we nog meer in petto”, beloven de mediamannen. “Alle social media kanalen zijn afgelopen week online gegaan en aan de nieuwe website wordt nog hard gewerkt”, vult Jansman aan.

Win een veldkaart voor Kensington & Waylon
Om de naam Sallands Ondernemers Magazine (SOM) meteen goed in de markt te zetten, hebben de uitgevers besloten een speciale Stöppelhaene-actie in het leven te roepen. “Wij geven twee keer een veldkaart weg voor de donderdagavond van Stöppelhaene met optredens van o.a. Kensington en Waylon. Het enige dat je hoeft te doen, is de nieuwe facebookpagina te liken. En misschien wordt er door ons contact opgenomen dat je de gelukkige bent. Overigens staat de actie open voor iedereen. Of je nu ondernemer bent of niet”, benadrukken Martijn Jansman en Rudi Buitenkamp. Neem een proef of de som en volg ons platform!

som

Geef als eerste een reactie op "Salland Zakelijk gaat verder als Sallands Ondernemers Magazine"

Uw reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd


*