N35 Media en Eyecatcher Communicatie nieuwe eigenaren Salland Zakelijk

v.l.n.r.: Martijn Jansman, Jos Tielbeke en Rudi Buitenkampv.l.n.r.: Martijn Jansman, Jos Tielbeke en Rudi Buitenkamp

Het regionale ondernemersmagazine Salland Zakelijk gaat per 1 juni over in andere handen. Uitgever Jos Tielbeke bereikt binnenkort de mooie leeftijd van 65 jaar en dat was voor hem aanleiding om op zoek te gaan naar een overnamekandidaat. Die heeft hij gevonden in het duo Martijn Jansman van N35 Media BV en Rudi Buitenkamp van Eyecatcher Communicatie.

De Heinose ondernemers zijn geen onbekenden in het Sallandse medialandschap. Samen zijn ze verantwoordelijk voor de productie van diverse uitgaves zoals Hoezo Heino, Blakend Salland, HOFtheaterkrant en de themakranten rond de Tuinexpo, Sallandse Wandelvierdaagse en de Pompdagen. En recentelijk is ook de handtekening gezet onder een contract met de Stichting Helami, de organisator van de Ponyweek in Heeten.

Er waren meerdere overnamekandidaten in beeld, maar Tielbeke kreeg het beste gevoel bij Jansman en Buitenkamp. Jansman heeft jarenlang een bijdrage geleverd aan de acquisitie en Buitenkamp is bijna vanaf het begin als tekstschrijver aan het magazine verbonden. “Deze mannen geven mij alle vertrouwen in een mooie toekomst voor Salland Zakelijk”, stelt Tielbeke die overigens wel verder gaat met zijn communicatiebureau Tielbeke Tekstproducties.

Door de overname komt de juni-editie helaas te vervallen, maar vanaf september krijgt het bedrijfsleven weer volop kansen om hun producten en activiteiten te promoten. “We barsten al van de creatieve ideeën om Salland Zakelijk een nieuwe look and feel te geven. Dat gaan we in de komende weken verder uitwerken”, aldus Jansman en Buitenkamp die zeker cross-mediaal te werk willen gaan en de combinatie met website, social-media en film verder gaan uitbouwen.

Geef als eerste een reactie op "N35 Media en Eyecatcher Communicatie nieuwe eigenaren Salland Zakelijk"

Uw reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd


*