Een e-commerce manager voor 1 dag per week? Dat kan bij d-etail!

dennis-haarman01

Bij e-commerce gaat het om verkoop van producten en diensten via het internet. Een relatief nieuw vakgebied dat zich razendsnel ontwikkelt. Uit onderzoek blijkt echter dat MKB Nederland achterblijft met e-commerce. Slechts 1 op de 8 bedrijven verkoopt online en dat terwijl Nederland het derde land ter wereld is in gebruik van internet, connectiviteit en digitale publieke diensten. Meestal is het geen onwil van ondernemers om te verkopen via e-commerce, maar veelal onbekendheid met deze nieuwe kans. Herkent u dat? Maak dan gebruik van de e-commerce manager voor 1 dag per week van het nieuwe Raalter bedrijf d-etail, opgericht door Dennis Haarman.

Dennis Haarman is geen onbekende in de online-wereld. Zo heeft hij meer dan tien jaar bij Wehkamp gewerkt en daar o.a. de transitie begeleidt van de bij velen nog bekende dikke catalogus naar de huidige webshop. Recent is onder zijn supervisie de website Sportdirect.com in opdracht van Deventrade volledig vernieuwd en inmiddels zeer succesvol. Verder heeft Dennis tal van andere online MKB-projecten gedaan, gericht op zowel B2B als B2C. Dennis beschikt verder over een uitgebreid netwerk van specialisten en ruime ervaring met tal van softwareoplossingen. Met deze achtergrond is d-etail in staat een e-commerce oplossing op maat te leveren, passend bij uw onderneming.

Dennis vertelt enthousiast hoe een en ander in de praktijk werkt: “Met onze MKB e-commerce manager beschikt u over een persoonlijk aanspreekpunt die 1 dag per week samen met uw medewerkers werkt aan strategische, tactische en operationele vraagstukken. Van het maken van een plan tot aanpassing en optimalisatie van bestaande websites en alles wat daar tussen zit. Dit uiteraard in goede afstemming met u en afhankelijk van uw behoeften.”

Online transacties bepalen steeds meer de B2B-verkoop. Bij online zakendoen kunnen zowel verkopers als inkopers flink op kosten besparen. Steeds meer ERP en boekhoudpakketten ondersteunen elektronische facturen en het koppelen van onlinesystemen. Dit levert niet alleen besparingen op in geld, maar ook in tijd en vooral gemak. Een goede B2B e-commerce oplossing kan er dan ook voor zorgen dat de omzet per klant toeneemt, omdat het tal van obstakels voor een transactie wegneemt. Online marketing en social media zijn ook belangrijk voor pure B2B leveranciers, want ook hun zakelijke klanten doen tegenwoordig hun research vooral online en zijn daarnaast als consument gewend aan websites zoals bol.com en willen dat niveau ook in hun zakelijke omgeving.

Nogmaals Dennis: “Uber in de taxiwereld, AirBnB in de accommodatieverhuur en Thuisbezorgd in de horeca. Voorbeelden van nieuwe toetreders met nieuwe businessmodellen in bestaande branches. Wat speelt er in uw branche? Welke nieuwe businessmodellen zijn voor uw onderneming relevant? Wat is de volgende stap?  Een website waarop uw zakelijke klanten kunnen bestellen, inzicht hebben in voorraden en prijzen? Of gaat u rechtstreeks verkopen aan consumenten? Of misschien is het voor u interessant de Duitse markt online te betreden? Allemaal vraagstukken waarmee de e-commerce manager van d-etail samen met u effectief aan de slag kan. Voor ieder bedrijf in elke branche liggen er kansen in de online wereld”.

Heeft u vragen, wacht niet langer, zorg dat uw concurrenten u niet online inhalen en neem contact op met Dennis Haarman van:
d-etail | Vrieswijk 1 – 8103 PB Raalte | M: 06 – 51 11 19 45 | E: dennis@d-etail.nl | I: www.d-etail.nl

Geef als eerste een reactie op "Een e-commerce manager voor 1 dag per week? Dat kan bij d-etail!"

Uw reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd


*